1. Obchodní podmínky a reklamační řád společnosti Nedomysleno s.r.o.
1.1. Těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem se řídí veškeré nákupy vstupenek na kulturní akce (dále jen “Akce”) pořádané společností NEDOMYSLENO s.r.o. uskutečněné prostřednictvím Prodejní sítě NFCtron (jak je definováno níže) společnosti NFCtron a.s. Nákupem vstupenky jakoukoliv formou vyjadřuje zákazník souhlas s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem (dále jen “ Obchodní podmínky”) a zavazuje se jimi řídit.
1.2. Společností NEDOMYSLENO s.r.o. se rozumí společnost NEDOMYSLENO s.r.o., zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze v odd. C, vložce 81104, IČ: 26423341, DIČ: CZ26423341, se sídlem Praha 5, Na Habrové 1014/25, 152 000 (dále jen „NEDOMYSLENO“ nebo „Pořadatel“).
1.3. Vlastníkem a provozovatelem služby NFCtron Tickets je společnost NFCtron a.s., IČO: 07283539, DIČ: CZ07283539, se sídlem Opletalova 1525/39, Nové Město, 110 00 Praha 1, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 25707 (dále jen „NFCtron“ nebo „Provozovatel“).
1.4. Uživatel je fyzická nebo právnická osoba, která má zájem užívat službu NFCtron Tickets, a která v souladu s čl. III a násl. Všeobecnými podmínkami užívání pro návštěvníky akcí používajících službu NFCtron Tickets (VOP pro uživatele NFCtron Tickets) bude uzavírat smlouvu se společností NEDOMYSLENO s.r.o. (dále jen „Uživatel“).
1.5. Společnost NEDOMYSLENO s.r.o. je pořadatelem jednotlivých Akcí, na které jsou vstupenky prodávány. Společnost NFCtron a.s. zajišťuje prodej a distribuci vstupenek na jednotlivé Akce vždy jménem a na účet jejich pořadatele, a to na základě pověření daného smlouvou s pořadatelem. Nákupem vstupenky na Akci vzniká právní vztah mezi zákazníkem, který vstupenku nakupuje a pořadatelem této Akce. Veškeré nároky zákazníka proto směřují vždy vůči pořadateli Akce.
1.6. Společnost NEDOMYSLENO s.r.o. proto odpovídá za konání jakékoliv z těchto Akcí anebo za to, že se konat nebude, odpovídá také za jakoukoliv změnu Akcí nebo jejich termínů či místa konání.
1.7. Zákazník je v souvislosti se vstupem na konkrétní Akci vždy povinen dodržovat pravidla stanovená pořadatelem Akce. Je rovněž povinen podrobit se provoznímu a návštěvnímu řádu místa konání Akce.
1.8. Pořadateli každé Akce je vyhrazeno právo na změnu jejího programu, termínu a místa konání. Nákupem vstupenky bere zákazník toto právo pořadatele na vědomí.
1.9. Za platnost a pravost vstupenek zakoupených mimo prodejní síť NFCtron tato společnost neodpovídá. Zakoupené vstupenky (klasické i elektronické) vždy bezpečně uschovejte, nikde nevystavujte a neukazujte. Jejich veřejným publikováním podstupujete riziko zneužití QR kódu a čísla vaší vstupenky a kvůli tomu nemusíte na akci být vpuštěni. Týká se to především zveřejňování fotografií vstupenek na sociálních sítích, jako jsou Facebook, Twitter, Instagram a podobně. Zároveň důrazně nedoporučujeme nákup vstupenek z druhé ruky, vyvarujete se nepříjemnému překvapení, že na akci nebudete vpuštěni.
2. Nákup vstupenky
2.1. Proces nákupu vstupenek se řídí zejm. čl. III VOP pro uživatele NFCtron Tickets.
2.2. Předmětem kupní smlouvy ohledně prodeje a koupě vstupenky je závazek Pořadatele jako prodávajícího dodat Uživateli vstupenky na jím zvolenou Akci, a to v množství požadovaném zákazníkem limitovaném dostupností vstupenek předaných k prodeji Pořadatelem prostřednictvím aplikace NFCtron Tickets, a závazek Uživatele zaplatit kupní cenu za vstupenky (dále jen „Kupní smlouva vstupenky“). NFCtron není prodávajícím z Kupní smlouvy vstupenky. Součástí Kupní smlouvy vstupenky jsou rovněž tyto Podmínky užívání, zejména články III. až VI. těchto Podmínek užívání.
2.3. Vstupenku lze zakoupit pomocí aplikace NFCtron Tickets (dále jen „Prodejní síť NFCtron“).
2.4. Kupní cena vstupenek na každou Akci je v rámci Prodejní sítě NFCtron uvedena jednotlivě (dále jen „Vstupné“).
2.5. Při zakoupení vstupenky prostřednictvím Prodejní sítě NFCtron je platba umožněna platební kartou nebo bankovním převodem.
2.6. K uzavření Kupní smlouvy vstupenky dojde vyplněním objednávky ze strany Uživatele, akceptací objednávky ze strany Pořadatele, a to k momentu úhrady Vstupného Uživatelem.
2.7. NEDOMYSLENO se zavazuje dodat Uživateli vstupenky bez zbytečného odkladu po uzavření smlouvy, a to prostřednictvím aplikace NFCtron Tickets v elektronické podobě. NEDOMYSLENO se po uzavření smlouvy zavazuje dále Uživateli bez zbytečného odkladu na jím zadanou e-mailovou adresu zaslat e-mail s potvrzením objednávky a odkazem na vstupenku ve webové aplikaci NFCtron. Uživatel nemá nárok na dodání vstupenek dříve, než bude uhrazeno Vstupné za vstupenky v plné výši.
2.8. Každá elektronická vstupenka obsahuje unikátní QR kód sloužící k prokázání platnosti vstupenky.
3. Refundační řád
3.1. Refundační řád NFCtron (v plném znění dostupný zde) je vypracován v souladu s ustanovením čl. 2.34 části první Všeobecných obchodních podmínek pro služby NFCtron Hub a Pokladní systém NFCtron Poskytovatele (VOP pro pořadatele) a čl. VI Všeobecných podmínek užívání pro návštěvníky akcí používajících službu NFCtron Tickets (VOP pro uživatele).
3.2. Refundace vstupného
3.2.1. Uživatel tímto bere na vědomí, že v souladu s ustanovením § 1837 písm. j) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) nemá Uživatel jako kupující právo od smlouvy uzavřené mezi Uživatelem a Pořadatelem prostřednictvím služby NFCtron Tickets odstoupit podle ustanovení § 1829 Občanského zákoníku (odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodů), a to s ohledem na to, že se jedná o smlouvu o využití volného času a plnění je podnikatelem, tedy v tomto případě Pořadatelem Akce, poskytováno v určeném termínu.
3.2.2. Uživatel také nemá nárok na refundaci Vstupného před řádným termínem konání Akce, pokud bude Uživateli vyhověno ve vztahu k Žádosti o refundaci Vstupného zaslané dle odst. 3.1.4. tohoto článku jedná se čistě o dobrovolné rozhodnutí Poskytovatele jménem a na účet Pořadatele.
3.2.3. Postup dle odst. 3.1.1. se nevztahuje na případy, kdy došlo ke změně místa konání nebo termínu Akce nebo k úplnému zrušení Akce.
3.2.4. Uživatel může požádat o refundaci Vstupného za zakoupenou Vstupenku, která byla zakoupena prostřednictvím služby NFCtron Tickets (dále jen „Žádost o refundaci Vstupného“) před začátkem Akce na emailové adrese: info@nfctron.com. Uživatel je povinen v Žádosti o refundaci Vstupného uvést z jakého důvodu žádá o refundaci Vstupného, a to včetně čísla objednávky. Poskytovatel zároveň upozorňuje, že Žádost o refundaci Vstupného musí být zaslána z emailové adresy Uživatele, na kterou byla vytvořena objednávka k zakoupení Vstupenky.
3.2.5. O vyřízení Žádosti o refundaci Vstupného rozhoduje jménem a na účet Pořadatele Poskytovatel.
3.2.6. Uživatel tímto bere na vědomí, že Poskytovatel nepřebírá žádnou odpovědnost za Akci pořádanou Pořadatelem. Reklamace týkající se samotné Akce, respektive reklamace Vstupenek – zejména změn v programu Akce, přesunu termínů konání nebo v krajním případě zrušení Akce včetně nároků na náhradu vzniklé újmy, která by vznikla Uživateli nebo jakékoliv třetí osobě v souvislosti s Akcí a veškeré nároky ze zakoupení Vstupenek na Akci Uživatel uplatňuje u Pořadatele prostřednictvím Poskytovatele.
3.2.7. V případě, že ze strany Pořadatele dojde ke změně místa konání nebo termínu Akce nebo k úplnému zrušení Akce, bude Uživatel o této skutečnosti vyrozuměn Pořadatelem.
3.2.8. Dojde-li ze strany Pořadatele ke změně termínu Akce, má Uživatel právo na vrácení Vstupného. Toto právo může Uživatel uplatnit nejpozději pátý pracovní den následující po původním termínu Akce a pouze v případě, že Vstupenka dosud nebyla využita, a to zasláním žádosti na emailovou adresu: info@nfctron.com. Pokud Uživatel neuplatní své právo v uvedené lhůtě, má se za to, že má zájem zúčastnit se Akce ve změněném termínu. V případě, že dojde ke změně termínu Akce z důvodu nezávislého na vůli Pořadatele v důsledku vyšší moci (např. přírodní katastrofy, epidemie, rozhodnutí orgánu veřejné moci), zůstává Vstupenka v platnosti na tento změněný termín a Uživatel nemá právo na vrácení vstupného nebo výměnu Vstupenky.
3.2.9. Dojde-li ze strany Pořadatele k úplnému zrušení Akce, má Uživatel právo na vrácení Vstupného. Právo na vrácení Vstupného nebo poukaz na další nákup může Uživatel uplatnit nejpozději pátý pracovní den následující po termínu Akce zasláním žádosti na emailovou adresu: info@nfctron.com. Pokud Uživatel neuplatní své právo v uvedené lhůtě, má Uživatel právo pouze na výměnu Vstupenky za poukaz na další nákup. V případě, že dojde k úplnému zrušení Akce z důvodu nezávislého na vůli Pořadatele, tedy v důsledku vyšší moci (např. přírodní katastrofy, epidemie, rozhodnutí orgánu veřejné moci), má Uživatel právo pouze na výměnu Vstupenky za poukaz na další nákup.
3.2.10. Poskytovatel bude jménem a na účet Pořadatele Vstupné vracet níže popsaným způsobem, a to pouze do výše finančních prostředků, které Poskytovateli Pořadatel poskytne. Těmito finančními prostředky se rozumí zejména finanční prostředky, které Poskytovatel obdržel od Uživatelů za prodej Vstupenek, a které doposud nebyly převedeny Pořadateli Akce. V části, v níž nebudou nároky Uživatele uspokojeny, odpovídá Uživateli výhradně Pořadatel zrušené Akce a nikoliv Poskytovatel.
3.2.11. V případě, že budou splněny podmínky pro vrácení Vstupného dle odst. 3.1.4 a odst. 3.1.8 až 3.1.10 Refundačního řádu, bude Vstupné Uživateli vráceno na účet, který se váže ke kartě, kterou byla provedena úhrada Vstupného, a v případě platby bankovním převodem na bankovní účet, z něhož bylo Vstupné zasláno.
3.2.12. Jakékoliv jiné reklamace, než výše uvedené bude Poskytovatel postupovat k vyjádření a/nebo k přímému vyřízení Pořadateli. Na žádost Uživatele bude Uživateli poskytnut přímý kontakt na Pořadatele.
3.2.13. Při vrácení Vstupného na bankovní účet Uživatele může být ze strany poskytovatele bankovních služeb Uživatele účtován administrativní či jiný poplatek, zejména, nikoliv však výlučně u vrácení Vstupného na účet vedený u bankovních institucí sídlících mimo SEPA (jednotnou oblast pro platby v eurech) – za takto stanovené poplatky neodpovídá Pořadatel ani Poskytovatel. Vstupné je primárně vráceno v měně, ve které je vedena Akce, Uživatel však může požádat o vrácení Vstupného i v jiné měně – výše vráceného Vstupného pak může být ovlivněná kurzovým rozdílem měn, který je vypočten dle čl. 3.3.5 písm. b) Refundačního řádu.
3.2.14. U Poskytovatele nelze žádným způsobem reklamovat jakoukoliv vstupenku na jakoukoliv Akci, kterou Uživatel nezakoupil v prodejní síti NFCtron.
3.3. Refundace Neaktivního Kreditu
3.3.1. Uživatel může uplatnit nárok k refundaci Neaktivního Kreditu („Žádost o refundaci Neaktivního Kreditu“) na emailové adrese info@nfctron.com, a to kdykoliv ode dne zakoupení Kreditu až do skončení standardní lhůty pro refundaci (o jejíž délce je Uživatel informován Pořadatelem či Poskytovatelem).
3.3.2. Uživatel je povinen v Žádosti o refundaci Neaktivního kreditu uvést z jakého důvodu žádá o refundaci Neaktivního kreditu, a to včetně čísla objednávky. Poskytovatel zároveň upozorňuje, že Žádost o refundaci Neaktivního kreditu musí být zaslána z emailové adresy Uživatele, na kterou byla vytvořena objednávka k zakoupení Neaktivního Kreditu.
3.3.3. O vyřízení Žádosti o refundaci Neaktivního Kreditu rozhoduje jménem a na účet Pořadatele Poskytovatel.
3.3.4. Refundace Neaktivního kreditu probíhá za podmínek obdobně dle čl. 3.3.5 písm. a) až d) tohoto Refundačního řádu.
3.4. Refundace nevyužitého Aktivního Kreditu
3.4.1. Uživatel může uplatnit nárok k refundaci dosud nevyčerpaného Aktivního Kreditu kdykoliv ode dne aktivace Kreditu až do skončení standardní lhůty pro refundaci (o jejíž délce je Uživatel informován Pořadatelem či Poskytovatelem).
3.4.2. Uživatel tímto s těmito podmínkami výslovně souhlasí a prohlašuje, že si je vědom, že mu nemusí být umožněna refundace nevyčerpaného Aktivního Kreditu v případě, že o refundaci požádá později než ve lhůtě určené Pořadatelem či Poskytovatelem.
3.4.3. O refundaci nevyčerpaného Aktivního Kreditu rozhoduje jménem a na účet Pořadatele Poskytovatel.
3.4.4. K Refundaci Aktivního Kreditu může dojít následujícím způsobem (je čistě na zvážení Uživatele, jakou možnost refundace si zvolí):
- Prostřednictvím uživatelského profilu NFCtron Tickets, který je dostupný na webové adresezde: Na uživatelském profilu může Uživatel při zakoupení Kreditu požádat o refundaci Kreditu.
- Prostřednictvím informačního papíru s QR kódem: Uživatel při aktivaci Kreditu na Dobíjecím místě na konkrétní Akci obdrží informační papír s QR kódem, který slouží k prokliku na online účtenku, kde Uživatel uvidí zbylý zůstatek Aktivního kreditu a zároveň může požádat o refundaci Aktivního kreditu. Při ztrátě informačního papíru s QR kódem během Akce může Uživatel požádat o vystavení nového informačního papíru na Dobíjecím místě.
- Prostřednictvím žádosti zaslané na email: V případě, kdy Uživatel ztratí informační papír s QR kódem a Akce již skončila, může požádat o refundaci Aktivního kreditu prostřednictvím žádosti zaslané na emailovou adresu info@nfctron.com. K žádosti o refundaci nevyčerpaného Aktivního kreditu je nutné připojit číslo čipu Uživatele, které je dostupné na zadní straně čipu, a to včetně fotografie tohoto čísla a číslo účtu, na který má být refundována částka zaslána.
- Prostřednictvím aplikace NFCtron (ke stažení naApp Store nebo naGoogle Play), kde po načtení čipu přiložením mobilního telefonu k NFC čipu může Uživatel sledovat zbylý zůstatek Aktivního Kreditu a také požádat o jeho refundaci.
3.4.5. Pokud Uživatel o refundaci nevyužitého Aktivního Kreditu zažádá nejpozději do 14 dnů od skončení Akce, probíhá refundace za následujících podmínek:
- Refundace je poskytována primárně v měně, ve které je vedena Akce. Uživatel však může požádat o refundaci Kreditu i v jiné měně, než ve které je vedena Akce – u takto založené refundace však mohou být ze strany poskytovatele bankovních služeb Uživatele účtovány administrativní či jiné poplatky, za které neodpovídá Pořadatel ani Poskytovatel. Pořadatel ani Poskytovatel nikterak neodpovídají za akceptaci tuzemské ani zahraniční platby ze strany poskytovatele bankovních služeb Uživatele – který si může stanovovat své podmínky akceptace tuzemských i zahraničních plateb a případně i poplatky za takovouto akceptaci platby.
- Refundace v českých korunách (Kč) na akcích vedených v Kč: V případě refundace nevyužitého Aktivního Kreditu v Českých korunách bude Uživateli zaslána částka odpovídající hodnotě zbývajícího nevyužitého Aktivního Kreditu na účet, který Uživatel uvede v žádosti o refundaci, případně na registrovaný bankovní účet Uživatele. Poskytovatel ani Pořadatel neodpovídají za případné administrativní či jiné poplatky, které by mohly být z částky refundovaného Aktivního Kreditu strženy ze strany poskytovatele bankovních služeb Uživatele.
- Refundace v Jiné měně odlišné od měny Akce: Refundace nevyužitého Aktivního Kreditu je možná i v Jiné měně, avšak pouze jen v rámci jednotné oblasti pro platbu (SEPA), a to za podmínek uvedených níže. V případě žádosti o refundaci v Jiné měně bude po Uživateli vyžadováno zadání informací, které umožní zadání jednotné oblasti pro platbu, tzv. SEPA platba nebo informací potřebných pro provedení jiné zahraniční platby. Po Uživateli bude vyžadováno zadání minimálně těchto údajů: IBAN účtu, na který má být nevyužitý Aktivní Kredit refundován a informace ohledně držitele účtu. Směnný kurz pro refundaci se bude řídit aktuálně platným kurzovním lístkem poskytovatele bankovních služeb. U refundace Aktivního Kreditu v Jiné měně bude účtován administrativní poplatek na pokrytí administrativních nákladů v podobě částky odpovídající 5 % z částky, u které Uživatel žádá refundaci, minimálně však ve výši 0,5,- EUR případně jejího ekvivalentu v Jiné měně (dále jen „Administrativní poplatek“). O Administrativní poplatek bude snížena částka zasílaná Uživateli. Refundace může být dále podrobena administrativním poplatkům v podobě poplatku za provedení SEPA platby či jiné zahraniční platby, případně dalších poplatků ze strany poskytovatele bankovních služeb Uživatele. Veškeré další poplatky, které budou za refundaci účtovány, hradí na své náklady Uživatel. Poskytovatel ani Pořadatel neodpovídají za případné administrativní či jiné poplatky, které by mohly být z částky refundovaného Aktivního Kreditu v Jiné měně strženy ze strany poskytovatele bankovních služeb Uživatele.
- Z technických důvodů nelze refundovat částku nižší než odpovídající hodnotě 0,5 EUR (a jejího ekvivalentu v Jiné měně) v případě refundace na účet vedený u bankovní instituce, která je součástí jednotné oblasti pro platby (SEPA) a částku nižší než odpovídající 8 EUR (a jejího ekvivalentu v Jiné měně) v případě refundace na účet vedený u bankovní instituce, která není součástí SEPA.
4. Ochrana osobních údajů
4.1. Společnost NEDOMYSLENO s.r.o. vystupuje jako správce osobních údajů uživatelů těchto webových stránek.
5. Závěrečná ustanovení
5.1. Pokud by bylo některé ustanovení těchto obchodních podmínek a reklamačního řádu neplatné, zůstává platnost ostatních ustanovení nedotčena.
5.2. V případě, že dojde mezi společností NEDOMYSLENO s.r.o. a zákazníkem, který je spotřebitelem, ke vzniku spotřebitelského sporu v souvislosti s nákupem vstupenky na Akci či v souvislosti s konáním či průběhem pořádané Akce, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou mezi tímto zákazníkem a pořadatelem, může zákazník podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: http://adr.coi.cz. Zákazník může rovněž využít platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
5.3. Pořadatel je oprávněn dodatečně stanovit další omezující podmínky a povinnosti pro vstup na akci (do areálu festivalu) v návaznosti na aktuální legislativní a hygienické předpisy platné v termínu konání akce. Jejich nerespektování ze strany návštěvníka (zákazníka) může být důvodem k odepření vstupu na akci (do areálu festivalu). Na vrácení vstupného není v takovém případě nárok.
5.4. NEDOMYSLENO s.r.o. si vyhrazuje právo Obchodní podmínky aktualizovat.
5.5. Tyto Obchodní podmínky platí od 1.10.2024
ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Společnost NEDOMYSLENO s.r.o., se sídlem Na Habrové 1014/25, 152 00 Praha 5, IČO: 26423341, zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném Městským soudem pod sp. zn. C 81104 (dále také „My“), jako správce osobních údajů, Vás, pokud jste zakoupili vstupenku na Akce prostřednictvím prodejní sítě NFCtron a.s., jako uživatele webových stránek www.nfctron.com, www.hradycz.cz, www.ceskehrady.cz, www.moravskehrady.cz („webové stránky“) informuje o níže popsaném shromažďování osobních údajů a zásadách ochrany soukromí. Tyto zásady doplňují Obchodní podmínky a reklamační řád společnosti NEDOMYSLENO s.r.o.
Dále v textu se dozvíte zejména:
1. Jaké Vaše osobní údaje budeme zpracovávat;
2. Za jakými účely a jakým způsobem budeme Vaše osobní údaje zpracovávat;
3. Komu mohou být Vaše osobní údaje předány;
4. Po jakou dobu budeme Vaše osobní údaje zpracovávat a
5. Jaká máte ve vztahu k ochraně Vašich osobních údajů práva.
V případě, že budete potřebovat kteroukoliv část textu vysvětlit, poradit anebo projednat další zpracování Vašich osobních údajů, můžete se na nás kdykoliv obrátit na e-mailové adrese: info@nedomysleno.cz.
1. ROZSAH A ÚČEL ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
1.1 Kontakt: Když nás kontaktujete prostřednictvím webových stránek, můžete být požádáni o vyplnění nebo poskytnutí určitých údajů o Vás. Těmito údaji mohou být zejména:
(a) Vaše jméno a příjmení,
(b) obchodní firma,
(c) adresa nebo sídlo společnosti,
(d) identifikační číslo a daňové identifikační číslo,
(e) telefonní číslo,
(f) e-mailová adresa
Údaje, které nám poskytujete, používáme k tomu, abychom Vás kontaktovali zpět a poskytli Vám informace, o které jste nás požádali.
Poskytnutí osobních údajů pro účely odpovědi na Vámi vznesené dotazy nebo Vámi požadované informace jsou naším smluvním požadavkem, a jejich neposkytnutí může mít za důsledek neposkytnutí odpovědi na Vámi vznesené dotazy.
1.2 Právním důvodem zpracování těchto osobních údajů je plnění smlouvy a náš oprávněný zájem na tom, abychom Vám mohli nabízet jen ty vstupenky, které Vás mohou opravdu zajímat. Pakliže si u nás zakoupíte vstupenky na Akci, Vaše jméno, příjmení, telefon a e-mailovou adresu můžeme vedle toho využít k tomu, abychom Vám zasílali obchodní sdělení, tj. abychom Vás informovali o vstupenkách, zboží nebo službách, které nabízíme a které by Vás, podle našeho názoru, mohly dle kategorie vstupenek, které jste si u nás zakoupili, zajímat.
1.3 Právním důvodem zpracování těchto osobních údajů je náš oprávněný zájem na tom, abychom Vám mohli nabízet jen ty vstupenky, které Vás mohou opravdu zajímat. Marketingový souhlas: Udělíte-li nám k tomu na webových stránkách Váš souhlas, budeme Vámi poskytnuté osobní údaje, včetně Vaší nákupní historie, zpracovávat taktéž pro následující účely:
(a) provádění marketingových analýz a statistik včetně profilování;
(b) zasílání obchodních sdělení týkajících se zboží a služeb správce a zboží a služeb jeho partnerů na Váš e-mail, a to s přihlédnutím k Vašim nákupům, preferencím, či jinak uzpůsobených za účelem výběru zboží a služeb nejlépe odpovídajících Vašim potřebám;
(c) využití osobních údajů, které nám budou předány sociální sítí Facebook, pokud se přihlásíte prostřednictvím této sociální sítě, v rozsahu dle Vašeho nastavení, k výše uvedeným účelům.
Udělení tohoto souhlasu je dobrovolné a jeho poskytnutí Vám neukládá žádný právní předpis. Váš souhlas můžete kdykoli odvolat, tím není dotčena zákonnost zpracování osobních údajů před jeho odvoláním.
1.4 Cookies
Cookies jsou obsahově malé soubory ve Vašem prohlížeči, které slouží k ukládání a přijímání identifikátorů a dalších informací o počítačích, telefonech a jiných zařízeních, z nichž přistupujete na Webové stránky, a pomáhají nám tak poskytovat, chránit a zlepšovat nabízené služby.
Používání cookies nám umožní nabídnout Vám ty služby a produkty, které nejlépe odpovídají Vašim potřebám a zájmům. Můžeme použít takové cookie, které nám umožní zjistit, že Vy konkrétně jste navštívil danou stránku.
Cookies umožňují zaznamenat informace o Vaší návštěvě Webových stránek a díky jejich používání tak bude Vaše další návštěva snazší a rychlejší (cookies pomáhají například snížit dobu načítání stránek).
NEDOMYSLENO cookies používá v případě, že navštívíte Webové stránky, a to nejčastěji k přizpůsobení obsahu, anonymním statistikám ohledně návštěvnosti, k výběru relevantních reklam a k usnadnění bezpečnějšího přihlášení.
Na Webových stránkách používáme dva druhy cookies:
· Relační cookies (session cookies): Tyto cookies jsou dočasné. Ukládají do souboru cookie Vašeho prohlížeče jen do doby, než ukončíte práci s prohlížečem. Tyto cookies jsou pro řádnou funkčnost Webových stránek či přidružených aplikací nezbytné.
· Permanentní cookie (Persistent cookies): Tyto cookies můžeme využívat pro Vaši snadnější a pohodlnější orientaci na Webových stránkách (například jednodušší a rychlejší navigace). Tyto cookies zůstávají v souboru cookie Vašeho prohlížeče po delší období. Délka toho období závisí na zvoleném nastavení internetového prohlížeče. Permanentní cookies umožňují přesun informací na internetový server při každé návštěvě Webových stránek.
Soubory cookies můžete v nastavení svého internetového prohlížeče odmítnout, nebo si nastavit užívání jen některých. Pokud ale NEDOMYSLENO nepovolíte použití cookies, některé funkce a nemusí fungovat tak, jak by měly.
Nastavení soukromí ve Vašem počítači, kde lze použití cookies odmítnout či zakázat, najdete v menu příslušného internetového prohlížeče.
1.5 Další analytické nástroje
Za účelem analýzy provozu na webových stránkách používáme služeb Google Analytics, které umožňují měřit návštěvnost, její typy, dobu strávenou na webových stránkách, vyhledávané výrazy.
Společnosti Google však nepředáváme žádné informace, které by Vás mohly identifikovat. O způsobu, jakým služba Google Analytics funguje, se můžete dočíst zde: https://policies.google.com/privacy/partners?hl=cs .
Veškeré osobní údaje jsou zpracovány zákonným a transparentním způsobem a jsou vyžadovány pouze přiměřené, relevantní a nezbytné údaje ve vztahu k účelu zpracování.
2. KDO MÁ K VAŠIM OSOBNÍM ÚDAJŮM PŘÍSTUP
Vaše osobní údaje budeme jako správce zpracovávat My. Vaše osobní údaje můžeme za výše uvedenými účely předat našim subdodavatelům, aby pro nás provedli jejich zpracování. Osobní údaje mohou být předány:
a) externí advokátní kanceláři;
b) zpracovatelům, kteří nám poskytují serverové, webové, cloudové nebo IT služby, či kteří jsou našimi obchodními partnery;
3. DOBA ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
3.1 Vaše osobní údaje budeme zpracovávat po dobu, po kterou Vám budeme poskytovat naše služby, nebo po dobu nezbytnou k plnění archivačních povinností podle platných právních předpisů, jako jsou například zákon o účetnictví, zákon o archivnictví a evidenci nebo zákony v oblasti daní.
3.2 Vaše osobní údaje, dále zpracováváme z důvodu našich oprávněných zájmů, kterými je ochrana našich nároků a zasílání nabídek vstupenek, po nezbytnou dobu, nejdéle však po dobu 4 let.
3.3 Osobní údaje, které zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, budeme zpracovávat do doby, než Váš souhlas odvoláte. Pro odvolání souhlasu stačí zaslat e-mail s příslušnou žádostí na osobniudaje@nedomysleno.cz.
3.4 Zpracování údaje o Vaší e-mailové adrese za účelem zasílání obchodních sdělení můžete kdykoliv odmítnout a nebude to mít vliv na naše jiné vzájemné vztahy. Stačí zasílání dalších sdělení odmítnout kliknutím na link umístěný v zaslaném obchodním sdělení, nebo nám můžete zaslat e-mail s příslušnou žádostí na osobniudaje@nedomysleno.cz.
4. VAŠE PRÁVA PLYNOUCÍ ZE ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Ve vztahu k námi prováděnému zpracování Vašich osobních údajů máte následující práva:
(a) právo na přístup k osobním údajům;
(b) právo na opravu;
(c) právo na výmaz („právo být zapomenut“);
(d) právo na omezení zpracování údajů;
(e) právo na přenositelnost;
(f) právo vznést námitku proti zpracování; a
(g) právo podat stížnost na zpracování osobních údajů.
Vaše práva jsou níže vysvětlena, abyste si dokázal/a udělat jasnější představu o jejich obsahu.
Všechna Vaše práva můžete uplatnit tak, že nás kontaktujete na e-mailové adrese osobniudaje@nedomysleno.cz.
Stížnost můžete podat u dozorového úřadu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).
4.1 Právo na přístup znamená, že nás kdykoliv můžete požádat o potvrzení, zda osobní údaje, které se Vás týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud jsou, pak za jakými účely, v jakém rozsahu, komu jsou zpřístupněny, jak dlouho je budeme zpracovávat, zda máte právo na opravu, výmaz, omezení zpracování či vznést námitku, odkud jsme osobní údaje získali a zda dochází k na základě zpracování Vašich osobních údajů k automatickému rozhodování, včetně případného profilování. Také máte právo získat kopii Vašich osobních údajů, přičemž první poskytnutí je bezplatné, za další poskytnutí pak můžeme požadovat přiměřenou úhradu administrativních nákladů.
4.2 Právo na opravu znamená, že nás kdykoliv můžete požádat o opravu či doplnění Vašich osobních údajů, pokud by byly nepřesné či neúplné.
4.3 Právo na výmaz znamená, že musíme vymazat Vaše osobní údaje pokud (i) již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo jinak zpracovány, (ii) zpracování je protiprávní, (iii) vznesete námitky proti zpracování a neexistují žádné převažující oprávněné důvody pro zpracování, nebo (iv) nám výmaz ukládá právní předpis.
4.4 Právo na omezení zpracování znamená, že dokud nevyřešíme jakékoliv sporné otázky ohledně zpracování Vašich osobních údajů, musíme omezit zpracování Vašich osobních údajů tak, že tyto můžeme mít pouze uloženy a případně je můžeme použít z důvodu určení, výkonu nebo obhajoby právních nároků.
4.5 Právo na přenositelnost znamená Vaše právo získat osobní údaje, které se Vás týkají, jež jste nám poskytl/a, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu, a právo předat tyto údaje jinému správci, aniž bychom tomu bránili, a to v případě, že se jedná o zpracování Vašich údajů na základě Vašeho souhlasu, který jste nám udělil/a, nebo na základě plnění smlouvy a jedná-li se o zpracování, které provádíme automatizovaně.
4.6 Právo vznést námitku znamená, že můžete vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů, které zpracováváme pro účely přímého marketingu nebo z důvodu oprávněného zájmu. Pokud vznesete námitku proti zpracování pro účely přímého marketingu, nebudou již Vaše osobní údaje pro tyto účely zpracovávány.
Tyto Zásady ochrany osobních údajů jsou účinné od 1. 10. 2024