Nejčastější otázky a odpovědi
VSTUPENKY
1) Lze ukázat vstupenku v mobilu (elektronicky), nebo musí být v tištěné formě?
Stačí zobrazit na displeji mobilu. Jen pozor na kapacitu baterky.
2) Lze platit na místě kartou za vstupenky?
Ano, je to možné
3) Jak lze platit na festivalu u stánku (hotovost, karta, náramek)?
V celém festivalovém areálu bude možné platit výhradně bezhotovostně prostřednictvím cashless systému NFCtron.
4) Co je vstupenka VIP HOST?
Tuto vstupenku jste pravděpodobně obdrželi v zaměstnání nebo od obchodních partnerů. Opravňuje vás k bezplatnému vstupu do festivalového areálu i backstage. Je zakázané ji prodávat.
5) Je možné prokázat se pouhou kopií kartičky ZTP/P pro nárok vstup se slevou?
Bohužel nikoliv, vyžadujeme originál.
6) Je možné zakoupení vstupenek na místě v den konání festivalu?
Ano, je to možné.
7) Co je univerzální vstupenka?
Tato vstupenka vás opravňuje si vybrat k návštěvě jakékoliv z osmi míst konání festivalu Hrady CZ, ale samozřejmě pouze jednou. Tyto vstupenky jsou pouze pro partnery, nejsou ve volném prodeji.
8) Co je permanentka?
Permanentka je vstupenka, která platí na oba dny (tedy pátek i sobotu).
9) Lze na místě dokoupit VIP kemp v případě, že mám zakoupenou pouze vstupenku na festival?
Ano, je to možné v případě, že je ještě volná kapacita.
10) Mohu na festival dorazit pouze na 1 den, i když mám permanentku na 2 dny?
Ano můžete.
11) Je možné, aby na permanentku šel v pátek jeden člověk a v sobotu jiný?
Bohužel to možné není.
12) Mohu si přes noc z pátku na sobotu sundat festivalovou pásku pro držitele permanentky a dostanu druhý den novou?
Bohužel to možné není.
13 Prodávjí se v předprodeji vstupenky pro děti?
Nikoliv, dětské vstupenky prodáváme výhradně na místě.
14) Lze koupit dětskou permanentku?
Nikoliv, ale lze koupit v předprodeji rodinnou permanentku, která obsahuje i zvýhodněný vstup pro děti.
AREÁL
1) Je povolen vstup s kočárkem na festival?
Ano, je povolen.
2) Je v areálu bankomat?
Bohužel nikoliv.
3) Mohu do festivalového areálu a VIP kempu se psem nebo kočkou?
Bohužel nikoliv.
4) Existuje prosím nějaká databáze ztrát a nálezů? Kam se mám obrátit v případě ztracených věcí?
V průběhu festivalu a po něm až do nedělního poledne se obracejte přímo na produkci festivalu v backstage. Později (zpravidla v pondělí nebo v úterý) zveřejňujeme nalezené předměty na našich FB stránkách.
5) Mám speciální dietu, je povolený vstup s bezlepkovou stravou do areálu? Na koho se můžu obrátit se žádostí o povolení?
Obraťte se předem (nejpozději 3 dny před začátkem příslušné akce) písemně na produkci. Zapíšeme vás na speciální seznam a vstup s takovými potravinami vám bude umožněn.
6) Bude u stanového městečka nějaké občerstvení ráno, když je areál ještě zavřený?
Ano, bude.
7) Je možnost využití sprchy, pokud nemám zakoupenou vstupenku do VIP kempu?
Bohužel nikoliv.
8) Je možné vyměnit nebo vrátit zakoupenou vstupenku?
Bohužel nikoliv. Pokud však máte ke vstupence sjednané pojištění, tak v případech, na které se tato pojistka vztahuje, to prostřednictvím pojišťovny možné je.
9) Je možné si do VIP kemp PLUS vzít vlastní jídlo a pití?
Ano.
10) Je povolená skládací židle na festivalu?
Ano.
PARKOVIŠTĚ
1) Je možné parkování vedle stanu u bezplatného stanování?
Bohužel nikoli.
2) Musím na parkovišti znovu platit parkovné, když jsem odjel a chci se vrátit?
Ano. Doporučujeme z parkoviště neodjíždět.
3) Je možné parkovat ve VIP kempu automobil, motorku, karavan?
Bohužel to možné není.
4) Je na parkovišti toaleta?
Zpravidla ano.
5) Je možné objednat parkování v předprodeji?
Nikoliv. Platí se jen na místě při vjezdu na parkoviště a v hotovosti.
6) Jsou vyhrazena speciální parkovací místa pro karavany? Existuje pro ně technické zázemí?
Nikoliv. S karavenem můžete parkovat na klasickém parkovišti, ale speciální zázemí pro karavany neposkytujeme.